poniedziałek, 20 stycznia 2014

CZEE XD
Nie będe juz pisać na tym blogu, wiem, że piszę to po 2 latach, czy tam więcej, bo dopiero teraz odzyskałam hasło XD
JENY ;D
Jak mnie tu dawno nie było, i nie będzie. ;D
Gre na MSP zakończyłam już dawnoo.. z powodu nudy ;D W sumie to ja wyrosłam i wgl, takie dziecinne te MSP się stało, a ja za długo już siedziałam przy tej całej grze xd
ŻAŁUJE MOŻE, A MOŻE NIE. nwm 
wieciee .. to tylko gra xd hahah no ale dawniej po za nią świata nie widziałam i wgl tak mnie ona wciągnęła xd
Pewnie was też ;c
ALE CO TAM WIERZE W WAS . X D 
Hmm....dawniej też grałam w stardoll.com ale również mi się znudziła XD
Wniosek? Wszystko szybko mi się nudzi >.< 
NO ALE, BO TO JAAAA ♥
Czyta to ktoś wgl? ;o
Ehh .. jak to czytasz to ślę do Cb podziękowania, że ty taaaki/a dobry/dobraa ;* 
NO, czy wgl ktoś mnie pamiętaaa ? ;o
EJ......mnie się nie da zapomnieć ! ;D
Reaaaally ...... kociaki
ale do MSP nie wrócę ;cc
Źle c'nie? ;cc
CZY JA WIEM XDDDDD
JA SIE CIESZE ALE MIŁO BYŁO WAS POZNAĆ KOCIAKI WIELE TAM PRZEŻYŁAM XD AŻ ZA. ZA KAŻDE DOBRE CHWILE NA MSP DZIĘKUJĘ WAM SERDECZNIE ♥ ZA KAŻDĄ POMOC I WGL ♥

Ale się opisałam, łohohoh ;o ;D
No to na tym bd. kończyć. :c
Teraz mam 14 lat. W sumie to będe mieć za niecałe 2 miesie.. <piszę ten post 20 stycznia.2014 r. o godz. 20:12 ! (Tak nie śpię jeszcze,hahahahahahaha,ok xd :D) Ur. mam 02.03.2014 XDD ;33 
BĘDZIE IMPRA. XD
Ej, znowu się opisałam :c
Chyba wam to nie przeszkadza c'niee ? ;D
A jak przeszkadza to już kończę. XD
<Miejcie tą świadomość, jak fajnie jest wejść za 2/3 lata a może za 5 miesi lub mniej na tego bloga i poczytać, co ja tu do was pisałam. XD>
Hahahahahaha, beka c'nie? xd
No tak wiem, miałam kończyć, i właśnie kończę. XD
Hahaha, ej a wiecie, żee ... 
-,-"
TAK WIEM KOŃCZĘ....
<Już sobie wyobraziłam tą minę, Twoją jak czytasz ten post i dowiadujesz się, że jeszcze nie skończyłam ;D>
Pewnie to jest coś w stylu "ŻAL MI CIĘĘ XD" Albo "OGARNIJ SIĘ BO JAK WYJDĘ PRZEZ MONITOR TO TYLKO RAZ XD" lub, "WTF O.o"
Nie ważne, hahaha miałam skończyć tak? ;D
TAK ????????? :O
Hahaha, tak, tak, pamiętam. Miałam skończyć...
I KOŃCZĘ. :D
Ale teraz serio. :D
WIDZĘ TWOJĄ MINĘ! ;D
Ale really kończę. :c
<Tak wiem, mój Angielski jest powalający, mam takie umiejętności jakich nikt nie posiada XD>
+
Jest 20:20 ! ♥ 
Ktoś mnie kocha ! ♥
Ekhem. Tak kończę. -,-"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, CZY JA TO KIEDYŚ SKOŃCZĘ? ;D
Dobra, dobra. Kończę, serio, pewnie macie coś innego do roboty, niż czytanie tego dłuuuugiego posta, no ale.. xd
Na koniec wam dam kilka piosenek, które mogą wam wpaść w ucho ;D (Przynajmniej mi wpadły ^^)

http://www.youtube.com/watch?v=bbEoRnaOIbs ★ 
http://www.youtube.com/watch?v=_zR6ROjoOX0 ★ 
http://www.youtube.com/watch?v=2uYs0gJD-LE ★ 
http://www.youtube.com/watch?v=58Qh8MKz_IU ★ 

Nie wiem, co dalej, a tak wgl to zależy kiedy przeczytacie ten post i czy piosenki będe już stare, czy nie, ale wątpie, żeby to przeszkadzało, bo jak piosenka się podoba to raczej nie przeszkadza, czy jest ona stara,czy nie, aczkolwiek mam nadzieję, że coś wam wpadnie w ucho ;)

TO NA TYLE KOCIAKI ;*
3 MAJCIE SIĘ <3







czwartek, 26 stycznia 2012

Mvahaha ^^

Fajny NEW konek jest . ; D
i z tej okazji kupilam (narazie 1) animkee. :D
zobaczcie :
i jak ? :D
onaa jest w moim styluu. ; DD
Too tyle. :D
Bye .. ; DD
P.S. nawet swietnie wyszalm *u*

wtorek, 24 stycznia 2012

piątek, 20 stycznia 2012

Oglądanie filmów i fame do lvl

No więc sprawa nie wygląda najlepiej ...
trochę się na was zawiodłam. !
Bardzo mi przykro . !
najbardziej mi zależy na oglądaniu College Sports Na konkurs
Gdyby tak było 60 wejść na mój film możliwe ,że dałabym grafy tym co oglądneli i dali komentarz do tgo filmu... no ale jak widać tak nie jest.

Sprawa z Fame .. jeszcze gorsza... :
( jak nie widać to kliknij :d )
A jak więc sami widzicie...
fame to chyba za 10 lat wbije .  ;/  jeszcze NIKT nie pomaga..
Uf...
no to tyle.. Pa ! ;/

To tylko sny.. ;*

Nie wiesz co myślę...
Nie wiesz co śnię...
lecz tylko o Tobie myślę cały dzień...
Gdzie kolwiek jestem...
Gdzie kolwiek śnię...
Znikam w ciemnościach...
lecz wiedz...
Nie zapomnę cię ♥

wtorek, 17 stycznia 2012

Moje życie xdd

no tu taakie coś ;P
takie coś podobnegoo . !
 xD ^^
hehe..nom dokładnie.!
Szkoła , przerwa lub lekcja xdd i cola xD
każdy mnie po tym rozpoznaa. ;)
No tyle xD ... Bye;*
                                               

sobota, 14 stycznia 2012

...Elena...xD

a teraz: ...Elena...xD
lubię ją :D

Umiesz tańczyć Elena :D
Twist , Twist xDee
to tylee. ;D Pa ;))